Super Magic

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 1 augusti 2012 12:36

Igår fixade jag massor i den nya lägenheten, allra först fixade jag förrådsnyckeln så att jag kunde tömma mitt förråd i gamla lägenheten. När det var klart så fortsatte jag att packa upp grejer här inne & tänkt - jag blev klar!  Så nu är det bara tavlor & gardiner kvar, sen är allt klart & jag kan bara njuta av min nystart.  

Java har tråkigt, hon vill göra nåt, allra helst springa som en dåre utomhus & jag vill att hon ska få göra det, men just nu är det totalförbjudet! Lilla bruden får inte ens hoppa in i bilen själv...Jag vill bara att veckorna ska gå fort så att vi kan börja gå lite nya vägar snart, & börja gå tillsammans med Mimmi, något jag har sett fram emot! Men men, finns inget att göra nånting åt, vi får försöka hitta på något stillsamt tills stygnen ska tas, sen måste hon ju få börja röra på sig igen.

Resten av dagen är planlös, har ingen aning om vad jag ska göra, bortsett från att försöka få upp lite tavlor & alla rosetterna & kanske även gardinerna? Tur att man har en snäll lillebrorsa som hjälper till!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards