Super Magic

Direktlänk till inlägg 8 maj 2014

Inte på topp idag

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40

Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen är som sagt utrotningshotad, men samtidigt vill man ju inte avla på kända fel. Riktigt svårt det här.



Idag har inte tjejerna fått göra sådär överdrivet mycket. Vi har gått en promenad där jag även passade på att träna lite "över" med Java vid några tillfällen. Om vi tävlar nästa helg så gäller det ju att hon kommer ihåg vad orden innebär.  Men det var inga problem alls, hon var så duktig så! Lite tråkigt var det att gå själv med dem, något jag inte brukar göra nu för tiden, men ibland måste man, så är det att vara hundägare.

Jag känner mig inte alls på topp för nånting, gårdagens besked tog hårt. Så tjejerna får klara sig med det dem har fått idag, så hoppas jag att jag ska må lite bättre imorrn & under helgen, så att vi kan träna lite seriöst då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Av Malin Sjöström - 5 maj 2014 15:47


Nu var det längesen jag skrev om min sjukdom senast, men tro inte att den är mindre aktiv bara för det, ånej, jag har helt enkelt bara inte valt att fokusera på den här i bloggen. Jag har fått byta ut en del mediciner & sånt är alltid jobbigt, man få...

Skapa flashcards