Super Magic

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 13 augusti 2012 22:04

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat 7 timmar på akuten. Den första läkaren sa att proverna såg bra ut & han ville därför skicka hem mig, men som tur var så hann han sluta innan han hann skicka hem mig. Så jag fick träffa ännu en läkare & hon sa att mina lever-värden var förhöjda & att hon skulle fixa så att jag får komma in redan imorrn igen för att köra ultraljud. Hade det inte varit överfullt på alla avdelningarna så hade jag fått ligga kvar över natten, men, men, jag dör nog inte av en natt hemma. Skulle det bli mycket värre under natten så skulle jag såklart åka in igen, men jag tror att det ska gå bra ändå, har fått med mig smärtstillande tabletter som jag kan ta vid behov.

Nu ska jag bara ta det lugnt, se på Wallander & sen försöka lägga mig tidigt så att jag orkar med morgondagen.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards