Super Magic

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 9 augusti 2012 19:49

Idag har jag mått mycket bättre än tidigare dagar och jag var säker på att jag skulle få åka hem, men så åt jag mat och smärtan och kramperna var ett faktum. :( Så jag blir kvar här ännu en natt, hoppas att det blir dek sista, för jag saknar Java och min fina lägenhet. Imorrn kommer jag i vilket fall som helst åka in till djursjukhuset med bruden för att ta bort stygnen, hon behöver mig där så därför tvekar jag inte en sekund på att åka dit. Jag hoppas så klart att jag hinner bli utskriven innan, men blir jag inte det så får jag komma tillbaka hit när jag är klar på djursjukhuset.Det är tråkigt att vara här, men hellre här än hemma när kramperna kommer då de skrämmer mig jävligt mycket! Nu ska jag slappa framför OS på tv'n. ;)

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards