Super Magic

Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

Besök hos Foxie

Av Malin Sjöström - 2 maj 2014 18:42

Dagens aktivitet blev ett besök hemma hos Foxie med familj. Foxie & Rally verkade känna igen varandra trots att det var längesen dem träffades nu. Rally tog genast rollen som undergiven & sen blev det full lek.  



Imorrn ska vi fixa bilen på morgonen, & på dagen blir det en tur till stallet där vi ska kolla på hopptävlingarna. Är ju lagom att gå dit, stanna där några timmar & sen gå hem igen. Efter en sån tur så är både två- & fyrbenta nöjda.  Låt oss bara hoppas att det är fint väder, & gärna lite sommarvärme! Idag har det varit fint men jävligt kallt, så ja, lite mer värme tack.

På söndag ska jag & Carina åka ut till hemmaklubben Forshaga & träna agility!  Måste ju komma igång ordentligt med Rally's agilityträning, annars kommer hon inte att hinna bli redo till debuten i September. Och OM jag & Java nu kommer att kunna tävla nånting (vi har ju anmält oss till ett par tävlingar) så är det ju bra att ha tränat nån gång det senaste halvåret. Så fint väder hela helgen önskas här!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards