Super Magic

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 19 augusti 2012 19:36

Java, Knorris, Mini, Fenix, Leo & David.


Även idag tog vi en härlig långpromenad, denna gång följde även Elin med.  Det är så skönt att bara kunna släppa ihop massa hundar utan att det blir några bråk, man får liksom bara känna harmoni i flocken.

Bortsett från promenaden så har jag inte gjort nånting här hemma, utan bara tagit det lugnt. Inatt har jag varit vaken en del p.g.a kramperna i magen & en sväng bara grät jag & trodde nästan att jag skulle dö - så ont hade jag.  Efter frukosten så var det dags för nästa "kramp-attack", fast den var väntad i.o.m att jag åt nånting. Men jag valde att genomlida den i sängen & till slut somnade jag & när jag sedan vaknade så var de värsta kramperna borta.
De 2 medicinerna jag har som är mot kramperna hjälper sådär, de brukar ta bort de allra värsta, men inte alltid. Biverkningar från dem får jag såklart, så numera ser jag nästan bara suddigt. Det är svårt att läsa nånting alls på datorn då allt flyter ihop & det krävs en enorm ansträning för att kunna göra det. Så ni som frågat saker & ännu inte fått något svar, bara lugn, det kommer svar, när jag har "bra" syn igen.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards