Super Magic

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 28 augusti 2012 21:42

Nu under kvällen så såg jag på SVTs program Psykakuten & det är något jag ångrar nu. För folk som inte har upplevt det själva, så är det säkert ett jättebra program, men för mig som vet hur allting KÄNNS & hur man som patient UPPLEVER det, ja, då är det ingen rolig påminnelse. För er som vill se programmet, så visas det igen 31/8 + 2/9 i SVT2, sen finns det kanske även på SVTplay, men jag är inte säker.

Idag har vi tränat en del, dels lite trick hemma & sen lite seriös freestyleträning utomhus & det var då jag upptäckte att jag måste träna MYCKET MER UTOMHUS!!! Hon är inte alls lika säker på tricken ute som hon är inomhus, så för att det ska kunna funka på tävlingarna så måste jag ju få det att funka ute, det finns ju inget annat alternativ. Till slut gick hon dock ganska bra & vi tränade mycket på skiften & tänk, det börjar ta sig ordentligt! Ibland vänder hon åt fel håll & då blir allt snurrigt, men hon försöker iaf göra rätt & det är det viktigaste.

Elin övertalade mig till att efteranmäla mig till freestyletävlingen i Linköping nästa helg så nu helt plötsligt ska vi tävla! :O Känns skrämmande, vi som inte har tränat seriöst på jättelänge, men å andra sidan så kommer detta att leda till att det blir mer träning eftersom jag inte tänker åka på en tävling såpass långt bort utan att ha gjort allt jag kunnat innan för att resultatet ska bli så bra som möjligt.

Nu ska jag fortsätta se på tv & sen har det blivit läggdags, vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards