Super Magic

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 12 augusti 2012 19:00

När jag skulle bli utskriven från sjukhuset nu senaste vändan så sa läkaren på avdelningen att jag skulle åka in igen om det inte blev bättre, & just nu gör det jävligt ont! Jag har haft småkramper hela dagen, men ändå kunnat fungera "normalt", ätit, städat, duschat osv. Nu kan jag knappt sitta här & skriva, det går om jag sitter riktigt ihopkurad med magen. Men ärligt, ska jag verkligen behöva bli inlagd IGEN på så kort tid?! Jag vill inte tillbaka till sjukhuslivet för jag blir bara så jävla hospitaliserad & det vill jag inte! Men å andra sidan så kan jag inte leva med dessa kramper heller.  

Java är iaf hos familjen Karlstam så henne behöver jag inte bry mig om de närmsta dagarna, vilket känns oerhört skönt. Jag är väldigt tacksam över att ha dem & det är så roligt att se hur glad Java blir varje gång de kommer!  Jag behöver verkligen inte oroa mig för henne där, för jag VET att hon har det bra & är uppskattad, samt får massor med motion & uppmärksamhet - perfekt med andra ord!

Nej, nu klarar jag inte av att sitta här längre, magen tar kål på mig nu tror jag, får sätta på en film & ligga ihopkurad i soffan & försöka fokusera på att slappna av, det är liksom mitt enda hopp för att slippa kramperna.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards