Super Magic

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Malin Sjöström - 11 augusti 2012 18:06

Idag har jag mest sovit, jag fattar inte hur man kan vara så oändligt trött! Jag har garanterat sovit dubbelt så mycket som jag har varit vaken & ändå längtar jag till kvällen kommer då jag får sova igen...Stackars Java har fått sysselsätta sig själv & det har hon gjort med ALLA leksakerna, för uppenbarligen räckte det inte med att använda EN utan alla var tvungna att komma fram, haha.

Imorrn kommer familjen Karlstam & hämtar Java & så ska hon få bo hos dem i 3 dagar, det blir bäst så för oss alla, jag behöver ju vila & Java behöver få röra på sig & göra av med sin energi, nu när hon äntligen får det! Jag hoppas att jag ska må bättre & vara piggare när hon kommer tillbaka, men det återstår att se.

Självklart håller jag på att bli förkyld också, men det kanske är lika bra att ta allt på en gång? Jag vill bara bli frisk & pigg igen så att jag & Java kan börja utforska vår omgivning nu när vi har massa nya vägar att gå på.  Man läser på Facebook om allt alla andra sysslar med & då längtar man verkligen efter att få göra vad man vill, att kunna träna & tävla så mycket man bara orkar! Jag känner mig verkligen ensam, men jag hoppas & tror att den känsla kommer att försvinna så fort jag blir frisk.

Finns väl inte så mycket mer att tillägga, jag sover ju typ hela tiden så...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards