Super Magic

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Småfix i lägenheten

Av Malin Sjöström - 1 augusti 2012 12:36

Igår fixade jag massor i den nya lägenheten, allra först fixade jag förrådsnyckeln så att jag kunde tömma mitt förråd i gamla lägenheten. När det var klart så fortsatte jag att packa upp grejer här inne & tänkt - jag blev klar!  Så nu är det bara tavlor & gardiner kvar, sen är allt klart & jag kan bara njuta av min nystart.  

Java har tråkigt, hon vill göra nåt, allra helst springa som en dåre utomhus & jag vill att hon ska få göra det, men just nu är det totalförbjudet! Lilla bruden får inte ens hoppa in i bilen själv...Jag vill bara att veckorna ska gå fort så att vi kan börja gå lite nya vägar snart, & börja gå tillsammans med Mimmi, något jag har sett fram emot! Men men, finns inget att göra nånting åt, vi får försöka hitta på något stillsamt tills stygnen ska tas, sen måste hon ju få börja röra på sig igen.

Resten av dagen är planlös, har ingen aning om vad jag ska göra, bortsett från att försöka få upp lite tavlor & alla rosetterna & kanske även gardinerna? Tur att man har en snäll lillebrorsa som hjälper till!  

 
 
Miss Manic

Miss Manic

1 augusti 2012 12:39

Ser fram emot bilder sen :-)

http://www.missmanic.se

 
Ingen bild

Therese

2 augusti 2012 15:04

Hej Malin! Jag har följt din blogg ett tag! Vill säga att jag beundrar dig! Jag fann dig första gången när jag sökte om Lundehundar. Av en slump kom jag in på din hemsida och fick ta del av ditt liv. Jag beundrar dig för allt som du har lyckats gått igenom. Håll fast vid det som gör dig lycklig :)

MVH Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards