Super Magic

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Malin Sjöström - 27 juni 2012 20:12


Man märker tydligt på Java att hon inte mår bra, inte nog med att hon är slö så är hon också ännu mer tillgiven & vill helst ligga innnanför tröjan på en, mysigt visst, men jag har hellre en pigg hund som inte är ständigt rädd för att nån ska komma & ta henne. Hon är så osäker av sig, så jag hoppas verkligen att det ska vända snart!


Bortsett från att hon vill gömma sig inomhus så har hon varit ovanligt pigg ute. Vi kunde utan problem gå ett varv runt sjön & hon fick även simma lite, vilket hon gjorde med glädje!  Så himla roligt att se henne så lycklig, åh vad jag hoppas att hon får fler såna dagar - massor av såna dagar!


Jag har ju anmält Java till Värmlandsrallyt, men hennes dåliga mående är dock ett stort hinder.  Jag skulle så gärna vilja kunna tävla, men om hon inte börjar må bättre snart så finns det inget annat att göra än att stryka oss. Så håll tummarna för oss nu, att det vänder & Java blir bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards