Super Magic

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin Sjöström - 11 juni 2012 14:45


Ett besök på ATG har det blivit idag, 2 ridskolehästar var där för hältutredning & de behövde hjälp, därför åkte jag dit. Den ena hästen är en av mina absoluta favoriter, nämligen Falken. Fy fan vad jag älskar den hästen, även om vi nu kommer att skiljas åt. Den andra hästen, Caligo hittade de ingen hälta på så hans framtid ser ljus ut då han ska sättas igång nu.


Efter ATG-besöket så gick jag & Java till bryggan där hon fick hoppa i sjön & simma efter sin älskade boll, tänk att så lite kan göra henne så lycklig. Fast hade hon fått bestämma helt själv så hade vi nog varit ute fortfarande, hon vill liksom mer eller mindre bo utomhus, lilla skruttan.


Om drygt en & en halv timme ska vi packa in oss i bilen & åka ner till hennes uppfödare Ann i Jörlanda där vi ska spendera några dagar & valla! Ska bli så jävla skoj att få valla igen, har ju inte gjort det på nästan ett halvår!! Jag tror att även Java kommer att bli lycklig över att få träffa fåren, sen återstår det ju att se om hon kommer ihåg nåt om hur man uppför sig bland dem.  Men helt borta kommer hon nog inte att vara, även om jag får vara beredd på att backa lite i träningen.


Jag känner mig pigg & glad, laddad som tusan, just nu leker livet!

Ovido - Quiz & Flashcards