Super Magic

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Malin Sjöström - 15 juni 2012 17:05

Jisses vad trött jag är & har varit hela dagen, tänk att man kan bli så utmattad av att vara hemifrån några dagar, men det är helt klart värt det!

Vi har faktiskt varit ute på en lite längre promenad & de första 2,5 km fick Java dra kedjor på 4 kg efter sig, något som hon fick kämpa lite med! Men hon var så himla duktig, större delen av tiden gick det galant, men i slutet blev hon trött & då gick det inte så fort för damen. När jag sedan tog loss kedjorna & lät henne springa helt lös resten av biten så sprang hon inte alls som hon brukar, så dragträningen tog mer än jag trodde den skulle göra. Men, men, nu har hon verkligen fått slita lite & i vanlig ordning så väntar det lite färskfoder till kvällsmaten efter att hon har kämpat så, så jag tror inte att hon klagar. ;)

Skrev ju i gårdagens blogg att det skulle komma film från vallningen, så här kommer det:




Under resten av dagen händer det inte mycket, både jag & bruden behöver ta igen oss lite, så det ska vi göra med godis & fotboll!

Ovido - Quiz & Flashcards