Super Magic

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Malin Sjöström - 12 juni 2012 22:03

Idag har vi verkligen haft fullt upp, det vore synd att kalla detta för semester då det snarare är träningsläger!  Men det var ju därför jag åkte hit, för att få träna ordentligt, så visst har jag fått som jag ville. Vi startade dagen med en lite längre promenad i skogen, sen ett kort vallningspass & efter några timmars vila så blev det ett hårt vallningspass för en duktig instruktör. Man kan väl säga att kvällens pass var jobbigt på många olika sätt, men vi bryter ihop & kommer igen.


Imorrn blir det (såklart) mer vallning & vi kan väl hoppas att det går lite bättre då, men jag måste försöka att sänka kraven på både mig själv & Java, vi har ju trots allt inte vallat på nästan ett halvår så det är inte konstigt att saker & ting inte flyter på "som det ska". Men som sagt, vi tar nya tag imorrn igen!

Ovido - Quiz & Flashcards