Super Magic

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Malin Sjöström - 10 juni 2012 18:35


En riktigt tråkig dag har det varit idag, bortsett från att vi gick till sjön så har vi inte gjort ett skit. Jag har känt mig otroligt seg efter gårdagen, jag fattar inte att man ska bli så slut efter att man har varit på en tävling...! Men det är bara att acceptera hur man fungerar även om man önskar att man hade mer krafter.


Imorrn däremot blir det lite roligare, nån form av motionering på dagen & på eftermiddagen så styr vi bilen mot Jörlanda där vi ska bo hos Java's uppfödare några dagar så att vi kommer igång med vallningen igen, & det ska bli skitskoj!!! Jag längtar som bara den, har verkligen saknat vallningen & "mina" får har ju fått lamm så jag vet inte riktigt när jag kan börja använda dem igen.


Jag hoppas att jag imorrn ska få brevet från Försäkringskassan så att jag kan skicka in det till Riksbyggen så att jag kan skriva kontrakt på min nya lägenhet! Så det händer en del här även om det vissa dagar är jävligt segt.

Ovido - Quiz & Flashcards