Super Magic

Alla inlägg den 7 juni 2012

MH

Av Malin Sjöström - 7 juni 2012 19:13


Idag har Java gjort sitt MH & det gick nästan så som jag hade tänkt mig, bortsett från skotten där hon fick en 5:a, hon som alltid annars är helt oberörd av skott. Men det var väl som vi pratade om efteråt, att det har hänt så mycket innan & att hon då kände sig "svag" & därför reagerade som hon gjorde. Tråkigt tycker jag, men det finns liksom inget att göra åt det. Direkt jag kom hem så satte jag på videon på hög volym & då brydde hon sig inte ett dugg på skotten, men det är klart att det blir annorlunda när hon inte är hemma i tryggheten.


Jag har lyckats få både film & bilder från MH:t, men de kommer inte upp förens imorrn då jag inte orkar fixa allt. Men jag ska genast sätta igång & fylla i MH-tabellen & lägga ut den på hemsidan.  

Ovido - Quiz & Flashcards