Super Magic

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Malin Sjöström - 9 juni 2012 20:15


Dagens tävling i Frövi gick helt okej, i första klassen var det en svår hoppbana där mer än hälften diskade sig, jag & Java kom runt på 15 fel, men jag var ändå nöjd med damen! Andra klassen var en springig agilitybana & oturligt nog så rev hon ett hinder så vi fick 5 fel, hade hon inte rivit så hade vi fått en pinne! Så lite tråkigt med hennes rivning, men jag kan inte vara annat än stolt över henne ändå, i mina ögon är hon bäst!

I hoppklassen fick vi ändå en placering & som ni ser på bilden ovan så fick vi även en rosett = Java's första agilityrosett! Sen fick vi en ny träningsboll med snöre, något jag tänkte köpa där, men inte gjorde & tur var väl det eftersom vi vann en!



Det blir lätt roliga kort när man fotar "in action" & Anna lyckades ta ett bra sånt kort under hoppklassen idag!



Vill tacka Anna, Sandra, Nathalie & Hanna för en trevlig & rolig dag, detta måste vi göra om!

Ovido - Quiz & Flashcards