Super Magic

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Malin Sjöström - 2 juni 2012 20:13


Soffhäng har vi haft idag, bortsett från ett par promenader & lite simning (Java som har simmat, inte jag). Jag har verkligen känt mig ur form & inte haft krafter till att göra nåt avancerat, men Java överlever ändå, så ni behöver inte oroa er. Det är faktiskt t.om nyttigt för alla hundar att ha riktigt tråkiga dagar, för tänk när man blir sjuk (alla blir ju det ibland) & inte orkar göra nåt, då är det viktigt att hunden kan acceptera tråkiga dagar & det kan Java utan problem.


Under dagen har jag kollat på några filmer & uppdaterat hemsidan, det var på tiden att jag fixade minneslunden men visst var det jobbigt med saknaden efter mina tidigare djur, mina tidigare vänner, fan vad jag saknar dem! Men det finns inget sätt för mig att få dem tillbaka, så allt jag kan göra är att vårda minnet av dem & tro mig, det gör jag.

Ovido - Quiz & Flashcards