Super Magic

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Malin Sjöström - 23 juni 2012 18:20

Dagen startade som sagt tidigt, först försov jag mig en halvtimme & efter det blev det full rulle! Jag hade ju hand om morgonfodringen + täckessättning + utsläpp av ALLA hästarna - själv! Java fick vara med & springa lös & nog sprang hon alltid, som en jävla speedad gasell!  Men ut kom alla hästarna till slut & då var det bara att mocka till mina 2, sen kunde jag åka hem igen.

Var astrött när jag kom hem så jag la mig & sov en timme till, sen när jag vaknade så var det dags att åka iväg till brukshundklubben & titta på freestylen. När jag då åkte hemifrån så var det mulet & det såg ut som om det skulle börja regna, så jag satte på mig värsta mycket kläder, men sen när jag kom fram så blev det dödsvarmt så man blev sjösvett av att bara sitta stilla! Inte helt okej.  


Efter några timmar i solen där så åkte vi hem igen, åt mat & gick sen & la oss & sova ett par timmar. Jag fattar inte varför jag är så förbannat trött, man skulle kunna tro att jag inte har sovit på en vecka eller så! Tur att Java är lika trött som mig, annars hade det blivit jobbigt.


Imorrn börjar vallningslägret & p.g.a allt som händer runtomkring så har jag inte så höga förväntningar eller stora krav, utan vi får ta det som det kommer. Funkar det så blir jag glad, funkar det inte så är det också helt okej (det är iaf vad jag försöker övertyga min tävlingsskalle).

Ovido - Quiz & Flashcards