Super Magic

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Malin Sjöström - 1 juni 2012 21:28


Den här dagen startade med ett kort agilitypass där vi fokuserade på SLALOM! Java fick säkert köra det 10-15 gånger & endast 2 av dessa blev fel! Med andra ord går den träningen väldigt mycket åt rätt håll & hon blir allt säkrare & därför ökar hon även farten en hel del. Jag testade att ta tid samtidigt som hon körde det, inte helt lätt när man samtidigt skulle kolla så att hon gjorde rätt, men ungefär 3,5 - 4 sekunder tar 12 pinnar för lilla damen, en helt okej tid, men visst kommer det att gå snabbare när hon är ännu säkrare.


Helgen är oplanerad, känner mig dock lite handikappad när jag inte har tillgång till bilen (min lillebrorsa har den under helgen), men jag & Java ska nog lyckas sysselsätta oss på nåt sätt ändå, vi får väl åka buss om vi måste förflytta oss. Är det någon som känner för att ses & hitta på nåt så är det bara att höra av sig!

Ovido - Quiz & Flashcards