Super Magic

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Malin Sjöström - 21 juni 2012 21:35

Även idag har jag kört lektionshästar till betet, så nu är alla som skulle iväg borta, de njuter nog i fulla drag av sin semester, de förtjänar det efter att ha slitit ännu ett år på ridskolan. Champis är kvar i stallet eftersom han ska säljas, så jag har hand om honom nu under helgen, ska bli mysigt att skritta ut lite barbacka & bara njuta av vår sista tid tillsammans.


Java är fortfarande helt slut efter att ha varit hos familjen Karlstam. Nog för att hon brukar vara trött på kvällen när hon kommit hem, men såhär trött dagen efter har hon aldrig varit förut! Men jag låter henne vila & samla sig, så idag har vi inte ens gått en promenad...


Imorrn är det ju freestyletävling här i Karlstad så jag tänkte dra dit tillsammans med Java & min kamera, hehe. Så vi får hoppas på fint väder så att det blir snygga kort!

Ovido - Quiz & Flashcards