Super Magic

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Malin Sjöström - 19 juni 2012 21:00


Idag spenderar jag & Java dagen på olika ställen, i förmiddags blev hon hämtad av Linnea & Hanna & hon ska vara hos dem tills imorrn nån gång. Väldigt nyttigt för både mig & min brud, & visst är det skönt att vara hundlös nån gång ibland.  Hanna har en blogg här & det är jättekonstigt att se bilder på Java där, min lilla brud liksom.  


Jag har varit i stallet några timmar där jag har ryktat Falken & myst med honom, underbara bästa Falken, ibland är ödet grymt.  Men vi får hålla i den tid som är kvar innan våra vägar skiljs åt, jag kommer aldrig att glömma den bästa hopphästen!


Imorrn blir det stallet hela dagen för mig, jag ska (som vanligt) hjälpa till att köra hästarna till betet, något jag tycker är jätteskoj att göra, man känner sig liksom viktig, man gör skillnad & det är en härlig känsla. Så det är bara att tacka & ta emot att jag får chansen att hjälpa till med detta.

Ovido - Quiz & Flashcards