Super Magic

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Malin Sjöström - 22 juni 2012 19:17

Freestyletävling har det varit större delen av dagen, jag & Java var ju inte med & tävlade, men vi var där & tittade ändå. Mina träningskompisar fick lite blandade resultat, några blev nöjda, andra inte, men så är det med hundsport, det kan inte gå bra jämt. Och trots att jag tyckte att det var ganska kallt när jag satt i bara linne så har jag ändå lyckats bränna mig.  Vet inte riktigt hur det gick till, men det är väl bara att tacka & ta emot! Hoppas på MINST lika fint väder imorrn så att man kan bättra på brännan lite då också!


Nu under kvällen har jag varit i stallet & tagit hand om "mina" 2 hästar, Falken fick gå ut i gräshage medans jag & Champis tog en skrittur i skogen. På vägen hem till stallet så såg jag en STOR huggorm & jag drog automatiskt upp benen, trots att jag satt på Champis, så jävla rädd är jag för ormar! Tur att inte Java blev biten, för det sista man vill göra en långhelg är att få sin hund akut sjuk.


Imorrn blir det en tur till brukshundklubben igen för att kolla på ännu en freestyletävling, fast innan den börjar så ska jag ha hunnit med stallet, så vid halv sju får jag åka hemifrån imorrn, ingen sovmorgon här inte! Men det är ju trots allt mina sista dagar med dessa 2 hästar så jag offrar lite sömn & så för denna tiden som är kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards