Super Magic

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Malin Sjöström - 14 juli 2013 17:49

Även denna dag har spenderats på Skutberget där vi tittade på agilitytävlingen. Rally skötte sig bättre än igår, så visst finns det hopp för räven! Java är ju rutinerad & man kan tro att hon är minst 10 år, så lugn & sansad, lägger sig & sover trots att det är fullt liv runt om. Snacka om att ha en av- & påknapp! Jag hoppas att Rally ska bli likadan, bara strunta i folk & andra hundar & bara slappna av.

När vi kom hem så fick dem mat & sen körde Rally ett litet race. Och mitt i leken så somnade hon i den mjuka bädden - med leksaken i munnen!  Haha.



Båda tjejerna sover fortfarande, men dem borde vakna snart, iaf Rally. Blir dock inte mycket annat för dem idag, tänkte att jag skulle ta tag i träningen imorrn, har några idéer som jag måste testa. Måste ju hitta en leksak som Rally ÄLSKAR så mycket att hon är beredd att jobba för den, så jag ska testa alla leksaker jag har hemma, vilket är en hel del!! Köpte dessutom en ny idag som hon verkade gilla, men vi får som sagt se imorrn vad som kan falla räven i smak.

Resten av kvällen blir lugn för alla, jag känner mig rätt så trött & kommer nog att lägga mig tidigt, behöver sova känner jag. Kanske får tjejerna ett varsitt tuggben senare, så har dem nåt att pyssla med. Eller ja, Java äter ju upp sitt ganska fort, men det tar betydligt längre tid för lilla skiten. Haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards