Super Magic

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Malin Sjöström - 15 juli 2013 15:59


Fotografering har vi ägnat oss åt idag, eller ja, Loppis (min lillebrorsas flickvän) har fotograferat mig & tjejerna när vi gjorde alla trick dem kan. När jag hade Magic så hade jag ju en fotosida på hemsidan med alla trick han kunde, så nu ville jag ha det igen!  En del trick fick vi utföra flera gånger för att dem skulle funka, så det märktes tydligt vilka jag inte brukar träna, haha. Stackars lilla prinsessan blev helt slut av den lilla träningen.

Även Rally fick visa upp sina trick - alla 3!!  Döm av min förvåning när hon gjorde "genom" mycket snabbare utomhus är inomhus!  Duktig liten räv!  Även "spinn" funkade bättre ute, så framtiden ser ljus ut. Med andra ord behöver vi gå ut oftare för att träna, jag är ju så bekväm av mig att jag helst tränar inomhus, men nu får det bli ändring på det!

Senare ikväll ska jag & tjejerna gå en promenad tillsammans med Therese & Foxie, så det ska bli skoj. Rally & Foxie gillar ju verkligen varandra, så dem kommer nog inte heller att klaga. Java har nog aldrig träffat Foxie, jo, nån enstaka gång när hon var liten, men det blir säkert inga problem. Trots att Java inte är sig själv så går hon ihop med nästan alla hundar, min fina prinsessa.  

Men, men, in på hemsidan & kolla på korten - om ni känner för det!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards