Super Magic

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Malin Sjöström - 12 juli 2013 19:27

Usch, idag är det en jobbig dag.  Jag har varit nedstämd hela dagen, ingenting känns roligt. Jag TROR att det beror på Värmlandsrallyt, så tävlingsmänniskan i mig får hela mig att må dåligt. För hade Java varit frisk så hade vi tävlat agility flera dagar i rad, men nu är hon ju sjuk & jag kan glömma tävlingarna.  På Facebook skriver väldigt många om att de är på väg till Karlstad för att tävla, så ja, jag vill också!!

Men detta året får jag nöja mig med att titta på, bra träning för Rally som både behöver miljötränas & framför allt passivitetstränas! Och självklart får Java också följa med, skulle få skitdåligt samvete av att lämna henne ensam hemma flera timmar när jag är iväg på nåt där jag faktiskt kan ha med mig henne.

Det blev ingen date med nån idag, vilket känns både skönt & tråkigt. Jag är ju inte alls på humör, men det hade varit roligt för tjejerna, iaf för Rally. Java har dock fått simma lite idag, så det är lilla räven som inte har gjort nånting. Men valpar ska ju inte motioneras varje dag, så hon dör nog inte av en lugn dag. Och som jag skrev tidigare, hon kommer ju att få vara ute hela dagen imorrn.  


Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards