Super Magic

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Malin Sjöström - 11 juli 2013 20:15


Idag har vi varit vid Sundstatjärn där vi har badat - allihop! Jag & Java simmade en hel del medan Rally var kvar på "stranden". Fast lite fick hon också simma förstås, även om det inte var uppskattat! Haha.

Efter badet så städade jag lägenheten, & det är ju inte sådär jättelätt när man har en Rally i huset. För såhär ser det ut då:



När städningen var klar så blev det en promenad med Elin & alla vovvarna. Så nog har vi varit igång idag. Men det är så det ska vara, man mår bättre av det. Imorrn ska vi eventuellt träffa Therese & Foxie på förmiddagen, & på kvällen ska vi träffa Kajan & Bullen!!  Jag har inte träffat Kajan & Bullen på ett par år, så det ska bli roligt. Jag har dock inte bestämt mig för hur jag ska göra med Java, men det lutar åt att hon får stanna hemma.

Usch, jag "längtar" bara efter onsdagen om 2 veckor, då när Java's lungor ska röntgas igen. Jag vill veta hur dem ser ut, om dem är bättre, sämre eller likadana. Och jag vill veta det NU!!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards