Super Magic

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Malin Sjöström - 23 juli 2013 15:15

Ja, man brukar säga att saker & ting kommer smygande, men här kommer det i full kraft direkt! Imorrn gäller det, imorrn får jag svaren jag velat haft i flera veckor, imorrn. Kl. 10:20 har vi tid för röntgen på Solstaden, jösses, nervös är nog bara förnamnet! Jag vill så gärna att lungorna & luftvägarna ska vara bra, att vi ska slippa gå vidare med fler utredningar, har vi inte redan haft vårt?! Jag vill kunna lägga pengarna (de lilla jag har kvar) på andra, mycket roligare saker. Och så tänker jag på Java, hon HATAR djursjukhus!! Så jag hoppas verkligen att luftvägarna ska vara utan anmärkning. Lite rättvisa måste det väl ändå finnas?! Eller?

Ute är det fortfarande skadligt varmt, men eftersom det blåser lite idag så kunde vi ta en liten promenad även under dagtid. Annars är det bara att vänta till kvällen kommer, för då kan man andas ute utan att bli svettig.  

Tog lite kort med mobilen när vi var ute, & som vanligt lekte dem med kottar (tänk att dem kan vara så jävla roliga!), haha. Rally är då INTE lätt att få bra kort på, så oerhört svårflörtad. Java skulle ju gå i graven för min skull, Rally skulle nog mer rulla sig på den.  Haha, nejdå, så illa hoppas jag inte att det är, men visst är det skillnad på dem.






Om 3 timmar är det dags för promenad igen, men vad ska man hitta på fram tills dess?

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards