Super Magic

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Malin Sjöström - 27 juni 2013 21:06

Idag har jag inte varit hemma långa stunder, herregud. Vi sov ganska länge imorse, bortsett från en liten stund vid kl. 9 då Rally fick rastas & äta frukost. Sen somnade vi båda om & sov ett par timmar till.

Mitt på dagen gick vi en promenad tillsammans med Leo & David & jäklar vad jag fick slita! David drog som satan, Leo gick jättesnällt & sen så min lilla sprätt, hon skulle till varje pris hänga i Leo's koppel! Så ja, jag hade fullt upp.  

Sen skulle jag iväg på ett möte i stan, & under den tiden fick Rally vara hos Hanna. Direkt efter mötet åkte vi förbi Hööks där jag köpte ett nytt halsband till Rally & sen 3 linnen till mig. Det var rea, 50% på utvalda varor så man fick ju passa på.

När vi kom hem så mötte vi Elin & hennes grabbar & gick en promenad i solen. Och efter det åkte vi hem till farsan där vi har grillat. Så det är egentligen först nu som jag har tid att sitta här vid datorn, fast det är nog bra att vara såhär aktiv på dagen, för nu är t.o.m Rally trött!  Haha.

Imorrn på förmiddagen kommer Java hem!! :D Och om det är fint väder så ska vi åka iväg & bada. Sen på eftermiddagen så kommer mina fina tjejer att få vara ensamma hemma medans jag är på ännu ett möte. Måste ju "underhålla" det för Rally, för att kunna lämna dem ensamma hemma är viktigt, jätteviktigt.

Nu ska jag se på film, avslutar med en halvbra bild på Rally & hennes nya halsband!


Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards