Super Magic

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Malin Sjöström - 4 juni 2013 14:26

Igår på eftermiddagen så hörde Elin av sig & frågade om jag ville med på en promenad & det ville jag! Vi tog då bilen ut till sandtagen, men valde att gå i den stooora skogen där istället för i sanden. Dels p.g.a Java, men också för att Rally var med. Vi lyckades dock med bedriften att gå vilse! Så promenaden blev mycket längre än vi hade tänkt oss, så vi fick turas om att bära lilla Rally stundtals. Men vi hade iaf tur med vädret, haha.



Imorse lämnade jag in Java på Strömsholm, fast först väntade jag & Em på blodprovssvaren & fick veta att allt ser bra ut. Även urinprovet var felfritt. Tanken var att hon skulle göra en vaginaloskopi (?) & CT imorrn, men jämt nyss så ringde dem från Strömsholm & sa att det inte blir någon CT då den veterinären är sjuk. Det är ju ingenting nån kan hjälpa, för så blir det ju ibland, men jag irriterar mig som fan på att det ALLTID ska drabba mig!!

Så vi kommer att få göra om den här resan snart igen. Det blir ett jävla bilåkande, men vad ska man göra då? Behöver Java den undersökningen så ska hon få den, även om det blir mycket krångel.


Just nu är Em i skolan & skriver en tenta & jag sitter här hemma hos henne med 3 hundar. Det är Rally, Goofy & Sasha. För nån timme sen, när vi var ute med småttingarna, så kom Sasha åt den grillade kycklingen & åt upp alltihop!! Alla benen var spårlöst försvunna, & kycklingben vet ju alla är farligt. Så vi har varit i kontakt med veterinär & vi kanske måste åka in med henne också. Varför inte liksom? Vi kan nog snart begära eget rum där! Nej, jag hoppas verkligen att vi inte behöver åka in med Sasha, det räcker med alla besök med Java.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards