Super Magic

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Malin Sjöström - 23 juni 2013 18:49

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Foxie's matte blev inkallad till jobb, så Rally är hemma redan nu. Det lär dock inte hända så mycket idag, utan vi tar det lugnt & så får vi se vad vi hittar på imorrn. Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit & tittat på lite fotboll, ganska intressant hälsar Rally!

Under dagen idag har jag sovit, sovit & sovit. Jag har varit helt slutkörd & behövde verkligen få sova så mycket som jag gjorde. Java anpassade sig snällt till att sova hon också, men hade hon fått välja så hade hon nog hellre gjort nånting annat. Men, men, nu är hon hemma hos familjen Karlstam & där är det full rulle.

Nej, nu vill Rally ha uppmärksamhet, kanske skulle man passa på att träna ett kort pass med henne nu? Ja, så får det bli, ett litet träningspass orkar jag med.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards