Super Magic

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Malin Sjöström - 13 juni 2013 19:54


Nu börjar det ta sig lite med Rally's "stanna"-kommando. Sitt är hon riktigt duktig på inomhus & nu börjar hon som sagt även lära sig stanna. Fast hon fattar inte riktigt detta med varsegod, men det kommer väl snart.  

Det har verkligen regnat idag, så vi har inte varit ute jättemycket. När jag & Elin bestämde oss för att gå en promenad så slutade det regna, perfekt!  Java bryr sig ju inte så mycket om det är blött ute, men lilla Rally är inte överförtjust i regn om jag uttrycker det så, haha. Men det ska nog bli badhund av henne också, vänta ni bara.

Imorrn blir det ännu en promenad, kanske lite längre än den idag. Rally orkar ju gå en del, men självklart blir det inga långa promenader.

Eftersom Strömsholm inte har ringt idag så får jag ringa dem imorrn & boka en tid. Förhoppningsvis kan vi få en tid redan nästa vecka, vill bara få det överstökat. Jag vill bara att hon ska bli frisk & glad igen, jag saknar min vilda & pigga hund.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards