Super Magic

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Malin Sjöström - 3 juni 2013 12:10


Hela brudligan är här idag! Det är första gången Rally & Bira träffar varandra, & det går bra. Inomhus är det lite jobbigare då de är intresserade av varandra, men Bira skäller till ibland & då skriker Rally för full hals. Så de vet inte riktigt vart de har varann, men det är ju inte så konstigt.
Ute i skogen gick det bra, alla 3 brudarna fick springa lösa & Rally tyckte nog att det var lite häftigt att vara med "de stora flickorna". När de sprang så sprang hon, när de stannade & åt gräs så gjorde hon detsamma. Så detta blir nog bra, lite spänt är det ju så klart, men så är det ju alltid i början.


När Bira har åkt hem så är det dags för Java att få sitt bad. Hon ska tvättas med nåt special-grejs inför besöket på Strömsholm imorrn. Jag är ganska orolig för allt som har med Java att göra. Hon är verkligen inte sig själv & ja, jag är livrädd för att förlora henne. Så det är tur att jag har Rally som tar min uppmärksamhet, för på så sätt kan jag inte gräva ner mig i oro helt & hållet.

Medan Java är på Strömsholm så ska jag umgås med Em. Så jag & Rally ska sova där, vilket kan bli spännande eftersom Em själv har 2 hundar, en vuxen schäferkorsning & en goldendoodle-valp. Det kan med andra ord sluta precis hur som helst!!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards