Super Magic

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Malin Sjöström - 28 april 2013 20:20

Skriver inte så mycket om kursen idag, mer än att den var bra & givande. Jag har fått mycket tips på hur jag kan förbättra saker & ting & det är jag tacksam för. Sen att Java visade mig nånting helt nytt med fjärren är ju bara ett stort plus i kanten!!  Förutom fjärren så tränade vi fritt följ & början till dirigeringsapportering. Film på det sistnämnda kommer imorrn..

Kommer förmodligen ett längre inlägg om kursen om nån/några dag/dagar, men nu är jag så trött i huvudet att jag inte orkar tänka så mycket.  Så det är inte bara Java som är helt slut efter att ha varit igång en hel helg!

Imorrn kommer Bira igen & då har jag tänkt att hitta på nånting med dem. FÖRHOPPNINGSVIS är det fint väder så att jag äntligen kan göra årets inlinespremiär, men jag har hört att det ska regna, så premiären blir väl framskjuten ännu en gång...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards