Super Magic

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Malin Sjöström - 6 april 2013 17:44


Freestyletävling på hotell Gustaf Fröding har dagen bjudit på. Vi var där redan vid halv tio, men startade inte förens vid kvart i två. Java kändes bra på uppvärmningen, taggad till tusen, men utan massa skall. När vi kom in i tävlingslokalen så sjönk hon & jag trodde att det skulle vara kört. MEN så tänkte inte Java, utan hon visade från start att hon var med!  Visst, början blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men Java's verson var helt okej.  I slutet, när hon ska göra "om" så råkar hon trampa av mig ena strumpan & blir då låg & osäker, jag bara struntade i det & då släppte hon det.
Reslutatet blev en 2:a plats med UPPFLYTTNING!!!  Så får vi uppflyttning imorrn igen så får hon titeln FD2 & vi kan flytta upp oss till 3:an - den svåraste klassen! Min lilla brud som bara är 2 år gammal tar världen med storm & jag kan bara njuta & hänga med på färden.



Imorrn är det som sagt dags igen, så håll tummarna för oss då!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards