Super Magic

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Malin Sjöström - 11 april 2013 16:13


Samtidigt som bilen var inne hos farbror bildoktorn så gick jag & min lillebrorsa en långpromenad med brudarna. Vi fick ju snällt gå där vid Helmia så vi tog Hammaröleden & in i den skogen. Och väl inne i skogen så fick även Bira springa lös & de röjde en del kan jag säga!! Haha! Vid ett ställe längs den stigen så kommer man fram till älven & bredvid finns det ett "berg" eller "hus" av stora stenar, så där fick damerna använda sina små huvuden för att lista ut hur de skulle ta sig upp. Men upp kom dem!  

Nu ligger båda & sover, eller ja, Bira halvsover, hon måste ju hålla koll på Kissen samtidigt.  Jag fattar inte att Kissen FORTFARANDE är lika intressant, borde inte Bira ha lärt sig att hon inte är så jävla spännande? Eller är det precis så Bira tänker? Att Kissen är bland det häftigaste som finns?

Ikväll ska jag & Java till Dog-o-rama & tävla inofficiell agility! Jag ska försöka gå in med inställningen att vi gör det för skojs skull, för att kolla av vart vi ligger i träningen. Vi har ju knappt tränat nånting alls under hela vintern, så det känns inte helt schysst mot Java att ha för höga krav. MEN beroende på hur det går idag så kommer jag att bestämma om vi ska åka till Torsby & Karlskoga i mitten av Maj. Så lite "press" blir det såklart.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards