Super Magic

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Malin Sjöström - 15 april 2013 19:45


Idag har det inte hänt mycket, jag hade ett jobbigt möte med Försäkringskassan under dagen & efter det mådde jag allt annat än bra. Det var jobbigt att inse hur dåligt jag fortfarande mår, jag försöker alltid att förfina det & tänka att jag mår bättre än vad jag egentligen gör. Fast visst har jag kommit långt om man jämför med hur det har varit, så jag är helt klart på rätt väg.

Igår kväll gick jag en promenad tillsammans med Elin & Leo för att se hur Java rör sig, & nej, det är inga fel på henne - skönt! Men för säkerhets skull har hon ändå fått tagit det lugnt idag, lite för lugnt om ni frågar henne, hehe. Bira har varit här, men som sagt så har det ändå varit väldigt lugnt. Imorrn ska jag iaf gå en längre promenad med dem tänkte jag.

Annars så har jag några projekt igång som jag hoppas att jag ska ro i hamn.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards