Super Magic

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Malin Sjöström - 26 april 2013 21:22

Dagens lydnadstävling gick käpprätt åt helvete!! Nog för att det gick dåligt förra gången, men nu blev det nog rekord - åt fel håll! Vi kom gör-sist, med all rätt. Nollade flera moment & nej, det finns nog ingenting jag är nöjd med. Eller jo, sättande under gång & sitt i grupp, & lite platsen, men resten kan vi skicka långt bort! Jag tänker inte skriva så mycket mer om tävlingen nu, för känslan är allt annat än bra. Och som det känns nu så kommer jag ALDRIG mer att starta på en lydnadstävling!

Helgen kurs i tävlingslydnad känns mest som en belastning. Jag har längtat efter kursen, sett fram emot den jättemycket, men nu, nu känns allt bara skit. Så jävla meningslöst. Men kanske kan kursen hjälpa mig att hitta tillbaka till den härliga känslan inom lydnaden? Det är min förhoppning, att kursen ska rädda oss.

Förhoppningsvis kommer jag att kunna uppdatera bloggen imorrn på eftermiddagen/kvällen efter kursen, annars får ni vänta tills på söndag kväll med att höra hur det har gått.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards