Super Magic

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Malin Sjöström - 21 januari 2014 14:48

En önskan gick i uppfyllelse, jag fick en perfekt vinterdag på min 27-årsdag! Så jag, Evelina & hundarna drog ut på fältet & in i skogen & det var superskönt! Självklart följde kameran med, här kommer en del av korten, fler finns på hemsidan.








Det var helt underbart att få träffa min lilla räv igen!  Hon var så pigg, glad, allert & sprallig, full av livsglädje. Jag saknar henne som fan, men än är jag tyvärr inte redo för att ta hem henne, även om jag förmodligen tar hem henne nåt dygn snart igen för att mysa ordentligt. Det känns ändå oerhört bra att hon trivs så bra hos Evelina & Shandi, för jag behöver inte oroa mig för henne. Men visst har jag Rally-abstinens!

Idag är det exakt 1 år sedan jag hade Bira första gången. Tänk att det redan har gått 1 år, jösses, det känns som några månader, samtidigt som det känns som att hon alltid har tillhört vår flock. Vi har kommit långt under denna tiden & jag har lärt mig en hel del, precis så som det ska vara.  

Senare idag ska vi hem till farsan & äta, födelsedagsmiddag ni vet.  Annars så blir det rätt så lugnt, har bara sovit 4 timmar inatt så jag är rätt så sliten & behöver vila.

Imorrn startar vi dagen med ett besök på Solstaden där Java ska gås igenom ordentligt. Så då får jag svar på om det är nåt fel på henne eller inte, & är det inte det så måste hon ha en dålig period i livet! Idag har hon dock sprungit massor med både Bira & Shandi, vilket inte hör till vanligheterna längre. Eller ja, hon springer med alla hundar utom Bira, dem leker ju så extremt fysiskt så jag tror att det beror på det. Men, men, imorrn får jag förhoppningsvis lite svar.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards