Super Magic

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Malin Sjöström - 15 januari 2014 13:58


Även idag har vi gått en långis & pulsat snö, herregud, kommer det aldrig att sluta snöa?! Det räcker med snö nu, jag vill ha sol & blå himmel så att man kan få lite fina kort på hundarna. Blir ju inte jättebra bilder när det snöar plus att kameran blir blöt, så nej, jag väntar på solen.



Promenaden var iaf skön, hundarna tycker att det är roligt att springa i snön & man blir själv glad över att se dem så glada. Ni vet, ibland krävs det inte så mycket.  Sen att det hörs lång väg när vi kommer eftersom Bira nästan skriker när hon leker, ja, det är en annan sak, haha.





Om ett par timmar ska Bira hem & strax efter det så ska jag, min lillebrorsa & Java åka hem till morsan där vi blir bjudna på mat.  Vi kommer även att spela lite spel & umgås i värmen där. Min bovärd har hört av sig så nån ska komma hit snart & kolla värmen, för såhär kallt vill jag inte ha det längre! Min brorsa har nästan inte sovit nånting inatt p.g.a kylan & så ska det inte behöva vara. Så vi får se vad dem säger när dem kommer.

Men innan B ska hem så tänkte jag duscha, fast det lockar ju inte så mycket att sitta med blött hår här i soffan efteråt...Så det är tur att man har en hårtork, annars skulle jag nog aldrig duscha vintertid.

Imorrn ska jag förmodligen träffa Evelina en stund på förmiddagen, sen har jag terapi & efter det ska kanske jag & Java hem till Jonna. Inget (förutom terapin) är helt bestämt, men jag hoppas att allting blir av. Jag mår ju bättre när jag har saker att göra, så kanske är nån form av sysselsättning inte så långt borta ändå?

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards