Super Magic

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Malin Sjöström - 19 januari 2014 13:28

I wish that I could hold you now
I wish that I could touch you now
I wish that I could talk to you
Be with you somehow
I know you're in a better place
Even though I can't see your face
I know you're smiling down on me
Saying everything's okay
And if I make it out this thug life
I'll see you again someday
I wish, I wish, I wish
I wish, I wish, I wish



Vissa dagar gör sig saknaden mer påmind än andra, idag är en sån dag. Min underbaraste fina kung, du försvann alltför tidigt. Men jag ångrar inte en enda sekund att jag valde just honom, att det blev han & jag, om så bara för några få år.



Han lärde mig så otroligt mycket & han visade mig en helt ny värld, en värld som kom att betyda oerhört mycket för mig. Jag har honom att tacka för att jag ens har Java, & framför allt Rally. För hade inte han visat & lärt mig allt så hade jag inte varit så fast i hundvärlden, det är jag övertygad om. Och nu betyder mina hundar allt för mig, dem är mina ögonstenar, mina barn & jag älskar dem hur mycket som helst.



Jag blir varm inombords när jag tänker på honom, & jag vet att vi en dag ses igen, även om det är väldigt lång tid dit. Och längs den vägen så ska jag leva för oss båda, precis som jag lovade honom innan han gav mig blicken "tack" & somnade in för evigt.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards