Super Magic

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Malin Sjöström - 9 januari 2014 17:54

Testar nu (ännu) en ny medicin för sömnen & inatt sov jag bättre än jag har gjort på mycket länge! Så förbannat skönt, hoppas att det inte bara var en engångsgrej utan att det faktiskt fortsätter att fungera. För om jag får sova mer så kommer jag även att ha mer krafter till längre promenader & framför allt TRÄNING!! Ska vi kunna ta upp tävlandet i Februari så är det hög tid att komma igång med träningen på allvar nu, inte sant?

Idag har vi iaf gått en långis med favoritgrannarna! Clara tycker att det är jätteroligt att hänga på dem stora tjejerna (Java & Bira) & dem låter henne hållas. Det är en rätt så udda flock, men väldigt harmonisk & bra. Idag fick vi t.o.m beröm av en gubbe vi mötte, för att hundarna var så lydiga, sånt är ALLTID uppskattat att få höra!

Imorrn blir det en långis ner till stan, jag hoppas att vi ska få med oss nån, men i värsta fall så går vi själva, jag & min stora fina tjej. Bira kommer ju inte eftersom det är fredag, så isf blir det bara jag & Java. Jag måste till psyk & krångla med lite mediciner, det är därför promenaden blir just dit, annars föredrar jag ju skogen.  

Nu ska jag göra mig klar & åka iväg på hockeyn! Java kommer att spendera några timmar hos Clara med familj, så det blir inge synd om henne.  Med andra ord kan jag gott stå där på hockeyn utan att behöva tänka saker som "stackars Java som är ensam hemma", utan jag kommer bara att kunna njuta av stunden!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards