Super Magic

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Malin Sjöström - 18 januari 2014 16:14

Det blev visst en långis igår kväll ändå.  Så kan det gå, ingen var gladare än Java över det iaf, även om det var jobbigt för hennes matte.  



Bilden ovan är det inte jag som har tagit (har ingen aning om vem som har tagit den & numera är det snö överallt), men dessa "prydnader" står i en rondell där min farsa bor. Vargen blir ju allt vanligare, varg är Värmlands landskapsdjur & Färjestad är ju "vargarna från Värmland", så kan det passa bättre nån annanstans?  

Idag har vi däremot årets hittills tråkigaste dag, jag har vilat en del under dagen då jag känner att jag behöver återhämta mig lite. Java har också mest vilat, men det gör hon nog av uttråkning, inte för att hon är trött. Dagens långis blev inställd, vilket var tråkigt, men så kan det bli.

Imorrn ska vi kanske gå en långis med Evelina & senare på eftermiddagen så ska jag hämta min lillebrorsa, annars har vi ingenting planerat. På måndag kommer Bira igen & vardagen fortsätter "som vanligt".

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards