Super Magic

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Malin Sjöström - 6 januari 2014 18:06


Ett dygn med Rally har varit underbart, lite jobbigt iom att jag knappt har sovit inatt, men ändå, hon är så mysig. Vi har gått en långis, haft lite tandvård & kloklippning, tränat freestyle & bara myst hur mycket som helst. Min finaste lilla räv.  Bjuder på en liten film på henne, såhär gör hon varje gång man plockar fram hårtorken!



Nu är hon tillbaka hos Evelina & jag kan åter igen försöka att koppla av. Jag har även sålt mitt akvarium för att se om det kanske påverkat mig med stress? Jag måste testa olika saker, för jag blir galen av att må såhär! Jag är sjukskriven men håller på att bränna ut mig, hur fan går det ihop liksom?!  

Imorrn är det terapidags igen & eftersom det är såpass länge sen sist så är jag jättenervös. Jag har ju världens bästa terapeut, men ändå är det skräckblandad förtjusning bara jag tänker på det.

Men imorrn händer även nånting roligt - Bira kommer hit igen!  Shit vad Java (& även jag) saknar henne. Som jag har skrivit tidigare, frågar ni Java så finns det ingen bättre polare än Bira. Och jag vet att Bira älskar Java också, så att se dem tillsammans är hundterapi på hög nivå! Alla terapier är bra terapier.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards