Super Magic

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Malin Sjöström - 17 januari 2014 18:10

Fuck, jag skrev ett inlägg förut men glömde att uppdatera det i bloggen, sen så raderade jag det såklart.  *Hur dum får man bli?*

Idag har vi iaf haft en vilodag, såna behöver man ibland. Jag har fixat saker på egen hand, så Java har haft riktigt tråkigt, men så kan det bli. Hon överlever, för imorrn ger vi oss ut på en långis igen.



På den bilden ser hon så stor ut.  Så stor uppfattar jag henne inte i verkligheten, så det måste bara vara ur den synvinkeln. Jag HOPPAS att det är så, för Java får inte bli så tjock (igen).

Det blev ingen date med Jonna idag då hon är sjuk, men vi satsar på imorrn istället så jag hoppas att hon mår bättre då. Nu under kvällen tänkte jag roa mig med Farmen (på tv4play) & sen försöka sova tidigt så att jag får sova ordentligt innan morgondagen.

Nej, nu vill Java ha kvällsmat så det är väl bara att servera den & hoppas att hon ikväll får behålla allt. Vilket hon dock fick göra senare igår kväll.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards