Super Magic

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Hur mycket bilder som helst på hemsidan!!

Av Malin Sjöström - 7 oktober 2013 19:26


Jösses, nu är hemsidan uppdaterad med hur mycket bilder som helst!! Det tog ett par timmar att fixa, så jag orkar inte fixa filmen från idag också, utan den kommer imorrn.  



Rally fick känna på livet som stor, & detta var när hon lekte med morsans finska lapphund Farro som är 10 veckor gammal. Rally brukar ju alltid vara den minsta, så även om det säkert blev ovant för henne så gillade hon det.  Dem lekte ett bra tag, Java försökte lägga sig i emellanåt & styra upp det hela (vilket betyder att ingen leker), men hon fick snällt lägga sig ner då.




Det blev ingen träning idag, jag får ta det imorrn istället. Det tog så lång tid med bilderna, så nu är det mörkt ute. Dessutom börjar snart "Tonårsbossen" på 3:an & det programmet får man ju verkligen inte missa!

Men vill ni se MASSOR AV BILDER så gå bara in på hemsidan.

 
 
Ingrid

Ingrid

8 oktober 2013 00:49

Svar; så lite så, jag tycker om att läsa din blogg och se livet med hundarna!
Åh, hon ser ju hur go ut som helst.. Tiden går bra fort alltså!
Jo min lilla eyvind går mest igång på gobitar. Försöker variera belöning med leksak men har inte fungerat så bra som gobitar.. Haha..
Söt finsk lapphund min kompis kommer hämta en sådan valp i november och vi tänkte träna våra hundar ihop! Hoppas min lillkille kommer gilla agility, i var på brukshundsklubben och han var iaf inte sen med att springa i tunnlarna! :)

http://skramyr.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards