Super Magic

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 5 oktober 2013 21:05


Festmåltid för hundarna idag, & även för Kissen.  


Tyvärr har även denna dagen varit sjukt tung.  Jag kom upp imorse, rastade tjejerna, gav dem frukost & åt sen själv. Men längre än dit kom jag inte, utan mådde så dåligt att jag var tvungen att återvända till sängen några timmar till. Så ja, vi missade tävlingen, men vi får vara glada för att vi inte skulle tävla själva.

Imorrn ska vi ta en långpromenad - oavsett väder! Mina stackars tjejer har inte fått nån långpromenad på 2 dagar, så dem kommer att bli glada imorrn.

Har roat mig med att färga håret idag, så numera är det blått & grönt. Kort kommer imorrn då jag måste vårda håret en stund nu, annars kanske det trillar av.  Jag är iaf nöjd, riktigt nöjd. Loppis är duktig på det hon gör, så det är klart att jag anlitar henne även nästa gång!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards