Super Magic

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 3 oktober 2013 23:04

Dagen startade med freestyleträning till musik hos Nathalie. Dessvärre mådde jag allt annat än bra så träningen blev ju därefter...Java försökte iaf, & jag valde att belöna henne efter "svåra" trick, så jag hoppas att det förde nånting gott med sig.

Efter träningen var det terapidags för mig, & ja, den gick väl bra.

Sen skjutsade jag Rally till Foxie med familj där hon ska tillbringa ett dygn. Skönt för mig & Java att få lite ensamtid, så tack Therese för att ni tar henne. Så imorrn eftermiddag ska jag åka dit & hämta henne igen, sen på kvällen så väntar hockey.

Nu under kvällen har det hänt en grej som verkligen har satt igång tankarna & känslorna hos mig, men jag klarar nog av att hantera det. Jag menar, det MÅSTE jag ju göra. Det är lite lustigt det där, för även när jag inte tror på mig själv så fixar jag saker, så det är kanske på tiden att jag slutar se ner på mig själv så förbannat? Eller?

Hur som helst, nu är klockan mycket & jag ska gå & lägga mig. Det känns som att jag verkligen behöver sova för att orka med allt som jag ska orka med.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards