Super Magic

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 31 oktober 2013 21:10

Nu när det är så mörkt ute så gäller det att synas, & ja, jag tycker att mina hundar syndes bra idag!  



Den här dagen har varit något lättare än dem tidigare dagarna. Jag har fått prata av mig med Elin & Evelina & höra deras åsikter & det betyder mycket för mig. Evelina kommer även att avlasta mig emellanåt, vilket är guld värt!  Jag fattar nog inte vilka bra vänner jag har, men dem är verkligen helt fantastiska!

Imorrn startar dagen med samtal hos läkaren & jag skulle blåljuga om jag sa att jag inte är nervös!! Jävlar i min lilla låda var rädd jag är inför det mötet. Jag är så rädd för att få medicinförändringar, samtidigt som jag är ännu räddare för att inte få det. Nånting måste ju ske, för utvecklingen går åt fel håll, istället för att vara stabil eller bli bättre, så blir jag istället bara sämre & sämre. Kanske kan det vara "så enkelt" att det beror på hösten & mörkret, för det är ju många som blir deprimerade den här årstiden. Men som sagt, nån förändring behöver jag. Så håll tummarna för mig imorrn, för det lär jag behöva.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards