Super Magic

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Malin Sjöström - 8 oktober 2013 15:59

Idag är Bira back in business! Vi gick en långis tillsammans med Carina & Clara längs Frödingleden, så alla hundarna har sprungit MYCKET!! Bira har dock inte skött sig exemplariskt, utan hon var lite väl tuff mot valparna så vid några tillfällen fick jag säga ett par väl valda ord till schäfern.  








Och jag lovade ju er en liten film idag, så här kommer den:



Om en liten stund åker Bira hem & om en timme blir det freestyleträning med Elin. Vi ska fokusera på kombinationer, för att få bytena att flyta bra. Och efter träningen väntar hockeyn.

Imorrn kör vi agility tillsammans med Helene, måste ju kolla av formen inför lördagens tävling.  Det lär bli en lååång dag, så tur att Lina kan ha Rally så att jag bara har Java att fokusera på. Jag kommer även att få träffa en av Java's kullbröder, den svarta hanen Zito.  Har inte träffat honom på länge, så det ska bli roligt. Och träffa Rebecka såklart.  Vi kommer att tävla mot varandra, så låt bästa trollunge vinna!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards